منتديات سكس دمنهورى

انت لم تقم بتسجيل الدخول فى منتديات سكس دمنهورى اذا لا تمتلك عضويه للدخول يمكنك التسجيل عن طريق الرابط ادناه
او فى حالة وجود عضويه لك على منتديات سكس دمنهورى يمكنك الدخول عن طريق الرابط ادناه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات سكس دمنهورى

انت لم تقم بتسجيل الدخول فى منتديات سكس دمنهورى اذا لا تمتلك عضويه للدخول يمكنك التسجيل عن طريق الرابط ادناه
او فى حالة وجود عضويه لك على منتديات سكس دمنهورى يمكنك الدخول عن طريق الرابط ادناه

منتديات سكس دمنهورى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ســــــــــــــــــــــكــــــــــــــــــــس دمنهورى

4 مشترك

ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟

ayafarfour
    عضو جديد
    عضو جديد

ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟ Empty ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟

مُساهمة من طرف ayafarfour الجمعة سبتمبر 05, 2008 11:44 pm

عندنا مشكلة . اثارة غرائز الشباب بعرض الملابس الداخلية للسيدات فى فترينات المحلات علانيه . و ايضا وقوف رجل يبيع هذة الملابس و الغريب إقدام الكثير من السيدات على هذة المحلات و شرائها من رجال . فما رأيكم فى هذا الموضوع و اسبابه و كيف نقنع الناس ان هذا خطأ.
    ayafarfour
    عضو جديد
    عضو جديد

ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟ Empty رد: ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟

مُساهمة من طرف ayafarfour الأحد سبتمبر 07, 2008 11:39 pm

فين ردودكم يا أعضاء المنتدى العزيز, كيف سنرتقى بالمنتدى بتاعنا و انتم اخر طناش , فبرجاء الاهتمام حتى نرقى بالمنتدى شكرا Sad
    Ahmed Etman
    Ahmed Etman
    مدير عام الموقع
    مدير عام الموقع

ذكر

ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟ Empty رد: ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟

مُساهمة من طرف Ahmed Etman الثلاثاء سبتمبر 09, 2008 2:09 am

اولا انت مين
    وبعدين ايه الموضع الغريب ده
    ده كلام ما ينفعش يتقال من واحدة
    ayafarfour
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف ayafarfour الأربعاء سبتمبر 10, 2008 11:04 am

Ahmed Etman كتب:
    اولا انت مين
    وبعدين ايه الموضع الغريب ده
    ده كلام ما ينفعش يتقال من واحدة

-------------------------------------------------------------------------العضو النشيط احمد عتمان , شكرا على مساهمتك و ارآئك , و انت تعرف ان الأختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه, و بعدين من حق اى احد ان يعبر عن ارآئه بحريه و يعرض اى موضوع شايفه صح و يهمه و يمس شئ فى حياته , اما الموضوع الذى اتكلم عنه يمس حياتى و حياتك و حياة مجتمعنا لأن يا باشا الأخلاق بتروح و النخوه و الرجوله بتروح و بيظهر مكانهم البجاحه و قله الأدب و عدم مراعه مشاعر الأخرين . و انت اصلا كرجل لابد و انك تشعر بالأشمئزاز من مناظر هذه الفاترينات و الملابس الداخليه للسيدات عرضها بها بطريقه خادشه للحياء ( فيه مره واحدي بيسألوه فى التلفزيون و يقولون له سؤال هل توافق ان يرى الناس اى ناس حتى فى الشارع مراتك بقميص النوم فقال لهم عادى و ماله , فرد عليه احد المتصلين هذا معناة اما ان تكون لست رجل فراجع نفسك و اكشف عند دكتور و تأكد من ذكوريتك و اما انك تريد الفساد فى الأرض) . ارأيت لماذا الموضوع الذى اكتبه مهم جدا, و انا ايضا اريد ان اخذ رأيكم فى االمهزله التى تحدث فى الشوارع من ملابس البنات الفاضحه التى تبرز اكثر ما تخفى و مهيجه لغرائز الشباب , مارأيكم فيه و ماذا نفعل لها ؟
    و بعدين تعال هنا ما الذى يهمك ان كنت رجل ام امرأة فنحن نناقش موضوع جاد , المهم انى شاب و غيور على ما يحدث لأنى ارى الأخطار التى تحيط بفتيات مجتمعنا الذى هم اختك و بنتك و زوجتك .
    و شكرا
    أرفع رأسك أنتا مسلم
    أرفع رأسك أنتا مسلم
    عضو vip
    عضو vip

ذكر

مُساهمة من طرف أرفع رأسك أنتا مسلم الأحد سبتمبر 14, 2008 2:19 pm

انتا اولا ولد ومتشتغلناش لان المسألة مش ناقصة والمشرحة مش ناقصة قتلة
    ويا عم فرفور انا عارف انتا مين اما لاصحاب المحلات فغض بصرك
    وأحترم نفسك والا الطرد
    ayafarfour
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف ayafarfour الخميس سبتمبر 18, 2008 12:17 am

أرفع رأسك أنتا مسلم كتب:انتا اولا ولد ومتشتغلناش لان المسألة مش ناقصة والمشرحة مش ناقصة قتلة
    ويا عم فرفور انا عارف انتا مين اما لاصحاب المحلات فغض بصرك
    وأحترم نفسك والا الطرد
    مين اللى مايشتغلش التانى فاولا انت متعرفش حاجه عن اى حاجه و يبدوانك بتاع كلام و بس , و لازم يكون عندك ادب فى الحوار فأيه تقول لعضوا احترم نفسك , فهل انا قلت كلام عيب او قله ادب , انا اعرض رأى مش عاجب ما تردش و لكن لا زم يكون فيه ادب و حوار و بعدين تعرفنى او تعرفنيش لا يهم (انك ينقصك فن الحوار ) فربنا يهديك يا مشرف الأسلاميات و عاوز تعطينى رأيك فأهلا و سهلا اما عكس ذلك فبرضه اهلا و سهلا و و برضه الطرد اهلا و سهلا فأنا لن انطرد من الجنه و ربنا يهديك
    ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟ NFL89793
    الحدينى
    مشرف عام الموقع
    مشرف عام الموقع

مُساهمة من طرف الحدينى الإثنين سبتمبر 22, 2008 5:00 pm

اسمة اية المحل دة
    ayafarfour
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف ayafarfour الخميس سبتمبر 25, 2008 1:24 am

m_elhdeny كتب:اسمة اية المحل دة
    شكرا على المرور و المشاركه يا m_elhdeny بس انا مش فاهم قصدك أسماء المحلات التى تعرض الملابس الداخليه للسيدات علانيه كثير جدا , برضه مش فاهم قصدك .
    ما رأيكم بهذة المهزلهالتى تحدث فى شوارعنا ؟ Ssa97882

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:40 pm